Saturday, 13 April 2013

Samsung sIII Meletup Semasa Dicas?

Zaman sekarang, sebut je apa jenis gadget yang ada. Note, tablet, smartphone, PsP, MP4, iPod, iPhone, iPad, android (Eh, android gadget plak kan). Anak-anak muda even pakcik-pakcik pun moden u'olls. Lepak kedai kopi, tangan duk slide tablet. Tapi tahukah anda apa yang mungkin tak terjangka dari gadget-gadget yang awesome ni?

Saya terbaca di sebuah blog, berita tentang Samsung sIII meletup semasa dicas. Waa, macam mana boleh jadi camtu? Ceritanya yang berlaku di Dublin, Ireland, handset Samsung itu sedang dicas di dalam kereta. Tau2 je la smartphone, bateri mana la tahan sampai sehari. Sedang elok cas handset, tiba-tiba ianya mula terbakar seperti percikan api putih, berhampiran dengan port cas semula.


"Weh, cmner bley jadi macam nie? Aku ade dekat 4 bijik handset Samsung!! Tak secure la camni.. Hadess.."

Bro Komen, jangan marah. Kemalangan pasti berada dimana jua. Gambar ni diupload oleh mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Dillo2k10. Class namenye. Haha.

Jurucakap Samsung pun dah ambil berat pasal isu ni dan telah mula mengkaji selidik apa masalah disebalik kejadian. Segala info dan keputusan akan kita ketahui tidak lama lagi.

Hah, handset pun meletup sekarang. Mana yang gile gadget tu, amacam? Hehe.. Takde apa pun sebenarnya. Benda dah jadi. Semua benda ada tarikh luputnya. Ada kekurangannya, sama juga manusia. Kita pun ada tarikh luput, cuma tak tahu sahaja.

Prendre Soin Pour L'instant.. :D

2 comments:

  1. adoii.. takut plak nk pakai samsung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan.. Tibe2 plak ad kes mcm ni.. Tp so fat xd mslh kot sbb ni kat oversea. Myb faktor cuaca kot.

      Delete